Klachtenregeling

De Tandartsspoedpraktijk streeft naar een voortdurende verbetering van haar diensten. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks alle aandacht en inzet kan het soms anders lopen. Wij stellen het op prijs indien u de moeite wilt nemen ons te informeren over uw bevindingen, ook wanneer deze negatief van aard zijn. Op deze manier kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

Indien u niet tevreden bent
U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken door een email te sturen aan onze klachtenfunctionaris management@tandartsspoedpraktijk.nl. Vervolgens bespreken wij intern uw opmerkingen met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen binnen zeven dagen contact met u op.

Klachtenprocedure
Mocht het onverhoopt niet lukken samen een oplossing te vinden dan kunt u gebruik maken van de ANT en KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten.

De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eisen die de Wet Klachtrecht CliĆ«nten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. De ANT en KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT, www.knmt.nl of de ANT, www.ant-tandartsen.nl.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90cent p.m.)